Získejte dodatečnou slevu Chci získat slevový kód
0
Dnů
:
0
Hodin
:
0
Minut
:
0
Vteřin
  • Bezplatné doručení
  • 120 dní na výměnu či vrácení zboží
  • Bezplatná změna velikosti
  • SAVICKI Care+®
  • Bezplatné vyhotovení rytiny

Obchodní podmínky SAVICKI Care+®

 

§ 1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

 

1. Tyto obchodní podmínky definují rozsah služeb SAVICKI Care+® internetového obchodu www.savicki.cz (dále jen „e-shop“).

 

2. SAVICKI Care+® představuje soubor služeb, které jsou předmětem kupní smlouvy a které se týkají zboží obsaženého v kupní smlouvě.

 

3. Ustanovení obchodních podmínek služby SAVICKI Care+® je v souladu s obchodními podmínkami e-shopu. Savicki si vyhrazuje právo poskytovat službu SAVICKI Care+® s využitím třetích stran.

 

4. Kupující je povinen využívat službu SAVICKI Care+® v souladu s jejím účelem a za podmínek ustanovených obchodními podmínkami e-shopu.

 

5. Organizátorem je společnost Savicki 1976 sp. z o.o., Gorzowska 2a, 65-127 Zielona Góra, DIČ (DPH): PL9731046027.

 

6. Na ustanovení odlišná od obchodních podmínek SAVICKI Care+® se aplikují obchodní podmínky a zásady ochrany osobních údajů e-shopu, viz https://savicki.cz/obchodni-podminky a  https://savicki.cz/ochrana-osobnich-udaju, pokud není v těchto obchodních podmínkách uvedeno jinak.

 

7. Cílem služby je nabídnout zákazníkům rozšířené poprodejní služby, servis a poskytnutí slevy na nákup zboží s identickými vlastnostmi v rámci objednávky, se kterou jsou tyto služby spjaty.

 

§ 2. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

1. Zakoupení SAVICKI Care+® probíhá spolu s nákupem zboží v rámci objednávky. Samostatné zakoupení služby SAVICKI Care+® po zakoupení zboží je možné po zaslání dříve zakoupeného zboží na náklady prodávajícího k bezplatnému expertnímu posouzení stavu zboží. Dle výsledku posouzení prodávající rozhodne, zda je možné službu SAVICKI Care+® zpětně zakoupit.

 

2. Poskytování služby SAVICKI Care+® je vždy navázáno na zakoupené zboží, které je předmětem objednávky. Objednávka je poté vázána na konkrétní e-mailovou adresu a má jedinečné číslo.

 

3. Nákup služby SAVICKI Care+® probíhá v souladu s pravidly nákupu ustanovenými v obchodních podmínkách.

 

4. Služba SAVICKI Care+® je zpoplatněna. Platba za službu SAVICKI Care+® je účtována jako jednorázová platba předem po celou dobu trvání kupní smlouvy. Jediné dodatečné náklady, které mohou případně vzniknout kupujícímu, jsou náklady spjaté s implementací služby „modifikace“, o kterých bude kupující informován. Veškeré takto vzniklé náklady vyžadují zároveň předchozí souhlas kupujícího.

 

5. Služba je poskytována na dobu neurčitou s tím, že kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy v rámci 14denní zákonné lhůty. Prodávající se zříká práva ukončit smlouvu, avšak po dobu trvání smlouvy má prodávající právo ukončit smlouvu s účinností do budoucna s výhradou vyplacení kompenzace odpovídající ceně zaplacené kupujícím za službu SAVICKI Care+®. Kupující ztrácí možnost využívat službu SAVICKI Care+® okamžikem odstoupení od kupní smlouvy.

 

6. Kupující je oprávněn využívat službu SAVICKI Care+® od 15. dne po uzavření kupní smlouvy, pokud kupující neprohlásí, že souhlasí s implementací SAVICKI Care+® před exspirací 14denní zákonné lhůty pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu.

 

§ 3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

1. Kupující získává v rámci služby SAVICKI Care+® služby v následujícím rozsahu a za uvedených podmínek:

a) „vrácení zboží“

b) „bezplatné dodání rytiny“

c) „doživotní záruka“

d) „čištění šperků“

e) „expertiza“

f) „bezplatná změna velikosti“

g) „oprava šperků“

h) „modifikace šperků“

i) „sleva na příští objednávku v případě ztráty či krádeže“

 

2. Pokud je to technicky možné, služby lze využívat společně i samostatně.

3. „Vrácení zboží“
umožňuje odstoupení od kupní smlouvy v rámci dodatečné 365denní lhůty SAVICKI Care+® (dále jen „365denní lhůta“) od doručení zboží ke kupujícímu, případně od dodávky poslední položky, pokud objednávka sestává z více položek. Tato 365denní lhůta je dodatečnou službou poskytovanou prodávajícím a nejedná se tak o prodloužení 14denní zákonné lhůty v celém jejím zákonném znění. V případě uplatnění dodatečného práva k odstoupení od kupní smlouvy jsou veškeré případy posuzovány individuálně. E-shop si v takovém případě vyhrazuje právo odstoupení zamítnout. 365denní lhůta slouží primárně za účelem seznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Pokud zboží ponese jakékoli známky užívání či poškození, které by snižovalo hodnotu zboží, žádosti o odstoupení od kupní smlouvy nebude vyhověno. Tato lhůta nahrazuje dodatečnou 120denní lhůtu SAVICKI a není tak možné tyto lhůty sčítat. Kupující nemůže v rámci 365denní lhůty odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno či přizpůsobeno jeho požadavkům. Touto personalizací se rozumí:
a) vyhotovení rytiny,
b) vyhotovení šperku v ryzosti zlata 750,
c) platinování bílého zlata,
d) vyhotovení z hypoalergenní verze bílého zlata,
e) vyhotovení čočky,
f) vyhotovení zboží s úpravami mimo standardní vzory nabízenými na e-shopu,
g) vyhotovení zboží dle vzoru dodaného zákazníkem,
h) osazení zboží drahokamem/drahokamy s certifikací mimo standardní nabídku e-shopu,
i) pořizovací cena zboží nebo sady zboží přesahuje 80 000 Kč,


Odstoupení od kupní smlouvy ve 365denní lhůtě také není možno uplatnit v případě, pokud u zboží:
j) byla dodatečně upravena velikost,
k) byla dodatečně vyhotovena rytina,
l) bylo zboží upraveno třetí stranou,
m) bylo v rámci objednávky vyměněno za jiné,
n) bylo zboží zakoupeno na splátky.


4. „Bezplatné dodání rytiny“ představuje službu v podobě bezplatného vyhotovení rytiny o délce až 20 znaků (konkrétní počet znaků se odvíjí od vybraného modelu zboží). Tato služba dále zahrnuje možnost bezplatné změny obsahu rytiny. Bezplatné dodání rytiny je personalizací zboží.

 

5. „Doživotní záruka“ představuje službu prodlužující záruku poskytovanou prodávajícím po dobu trvání smlouvy. Standardní záruční doba poskytovaná prodávajícím jsou 2 roky.

 

6. „Čištění šperků“ představuje službu v podobě profesionálního čištění zboží v ultrazvukové čističce a jeho dodatečném vyleštění (v případě zboží vyhotoveného s matnou povrchovou úpravou s obnovou této úpravy). Tato služba dále zahrnuje opětovné pokovení šperků, které jsou s touto úpravou standardně vyhotoveny, nebo byla tato povrchová úprava dodatečně zakoupena. Tuto službu lze využít jednou za 3 měsíce.

 

7. „Expertiza“ je služba sloužící k posouzení současného stavu zboží, zejména s ohledem na jeho poškození. Expertiza se provádí vždy před provedením služeb „oprava šperků“, „změna velikosti“ nebo „modifikace šperků“ nebo v případě žádosti kupujícího. Expertizy lze využít při každém uplatnění služby SAVICKI Care+®.

 

8. „Bezplatná změna velikosti“ představuje službu spočívající ve změně velikosti zboží od velikosti stávající. Před uplatněním bezplatné změny velikosti prodávající provede expertizu, aby byla zjištěna technická proveditelnost této služby. Prodávající není povinen provést bezplatnou změnu velikosti, pokud je na základě expertizy zjištěno, že změna velikosti není možná, změnu velikosti nedovolí technologické postupy, nebo by mohla vést k poškození zboží. Tuto službu lze využít jednou za 3 měsíce.

 

9. „Oprava šperků“ představuje službu zahrnující opravy následujících vad zboží:
a) deformace tvaru zboží, která vyžaduje jeho vyrovnání,
b) poškození osazení drahokamů či poškození jednotlivých prvků zajišťujících stabilitu osazených drahokamů,
c) mechanická poškození povrchu zboží

 

Před uplatněním opravy šperků prodávající provede expertizu, aby byla zjištěna technická proveditelnost této služby. Prodávající není povinen provést opravu šperků, pokud je na základě expertizy zjištěno, že oprava není možná, změnu velikosti nedovolí technologické postupy, nebo by mohla vést k poškození zboží. Charakter této služby spočívá v provedení úkonu opravy, ale nikoli v náhradě ztracených součástí zboží (např. ztrátu drahokamu při poškození prvků zajišťujících jeho stabilitu). Případné nahrazení chybějících součástí zboží je zpoplatněno v návaznosti na charakter doplněné součásti. Případy mimo body a) b) a c) budou posuzovány individuálně prodávajícím na základě expertizy.

 

10. „Modifikace šperků“ představuje službu zahrnující dodatečnou změnu parametrů zboží, a to ve smyslu změny konfigurace stávajícího zboží nebo výměny zboží.

Změna konfigurace stávajícího zboží spočívá ve:
a) kompletní či částečné změně barvy zlata či jeho ryzosti,
b) kompletní či částečné změně materiálu, ze kterého je zboží vyhotoveno,
c) výměně osazených drahokamů (např. jiná barva drahokamu, jiná karátová hmotnost, atd.),
d) změně povrchové úpravy (např. změna lesklého povrchu za matný, atd.),
e) dalších úpravách dle konkrétního charakteru zboží a technologické proveditelnosti (např. změna šířky zboží, změna pokovení, atd.).

Před uplatněním změny konfigurace zboží prodávající provede expertizu, aby byla zjištěna technická proveditelnost této služby. Prodávající není povinen provést změny konfigurace zboží, pokud je na základě expertizy zjištěno, že tato změna konfigurace není možná, změnu konfigurace nedovolí technologické postupy, nebo by mohla vést k poškození zboží. Charakter této služby spočívá v provedení samotného úkonu změny konfigurace. Kupující hradí rozdíl v ceně mezi nahrazenými součástmi zboží (např. rozdíl v cenách stávajícího drahokamu při výměně za drahokam o vyšší karátové hmotnosti). Změnu konfigurace prodávající neprovede bez předchozího souhlasu kupujícího, zejména poté v případech, kdy je nutno uhradit rozdíl v ceně mezi nahrazenými součástmi zboží. Změna konfigurace není možná, pokud je stávající zboží personalizováno dle
§ 3. odst. 3. písm. a) až n).


Výměna zboží spočívá v nahrazení stávajícího zboží za jiné z aktuální nabídky prodávajícího. Kupující hradí rozdíl v ceně v případě, že cena nového produktu převyšuje cenu produktu stávajícího. V případě, že je cena nového produktu nižší než cena produktu stávajícího, prodávající může nabídnout kupujícímu voucher v hodnotě rozdílu. Voucher může být nabídnut, pokud rozdíl v cenách převyšuje 1000 Kč. Výměna zboží není možná, pokud je stávající zboží personalizováno dle
§ 3. odst. 3. písm. a) až n).


11. „Sleva na příští objednávku v případě ztráty či krádeže“ představuje službu, která spočívá v poskytnutí slevy ve výši 25 % vztahující se na opětovnou objednávku zboží se stejnými parametry jako původně zakoupené zboží. Pakliže byla uplatněna kterákoliv služba dle
§ 3. odst. 1. písm. a) až h), je nové zboží vyhotoveno dle parametrů posledních provedených úprav. Uplatnění této služby je podmíněno doložením předchozí objednávky.


12. V případě, že kupující uplatní své právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu v rámci 14denní zákonné lhůty, bude mu vrácena také kupní cena služby SAVICKI Care+® za předpokladu, že kupující nevyužil žádnou ze služeb poskytovanou v rámci služby SAVICKI Care+®. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 6.2 či čl. 6.4. obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady.

 

§ 4. ZPŮSOB VYUŽITÍ SLUŽEB SAVICKI Care+®


1. Pro využití služby SAVICKI Care+® má kupující několik možností, jak o toto využití zažádat:
a) vyplněním k tomuto účelu určeného formuláře na e-shopu
b) zasláním e-mailu na adresu 
kontakt@savicki.cz
c) kontaktováním zákaznické linky
d) kontaktováním online podpory prostřednictvím chatu v rozhraní e-shopu


2. Služby SAVICKI Care+® jsou vázány ke konkrétnímu kupujícímu, objednávce a zboží. Kupující je povinen prodávajícímu poskytnout veškeré nezbytné informace v návaznosti na službu, kterou žádá kupující využít.

 

3. Prodávající potvrdí kupujícímu přijetí žádosti o využití služby, a to buďto telefonicky, nebo korespondenčně elektronickou formou.

4. Prodávající zajistí dopravu zboží k vykonání služby na své náklady, a to jak od kupujícího, tak také zpět k němu. Před odesláním zboží k prodávajícímu musí kupující řádně zajistit zboží k dopravě, a to takovým způsobem, aby se minimalizovala možnost jeho poškození během dopravy.
 

§ 5. VYMEZENÍ POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB

1. Prodávající garantuje, že:
a) vyzvednutí zboží kurýrem z adresy uvedené kupujícím proběhne v rámci termínu uvedeného zákazníkem v jeho žádosti o vykonání služby, nejpozději však následující pracovní den, pokud zajištění dopravy na termín uvedený zákazníkem již není možné,
b) provedení služby a předání zboží zpět k doručení na adresu uvedenou kupujícím proběhne v době nezbytně nutné pro vyhotovení služby, pokud nedojde k okolnostem, které prodávající nemohl ovlivnit.

 

2. Prodávající dále nenese odpovědnost za prodlení ve využití služby, pokud údaje poskytnuté kupujícím v žádosti o provedení služby byly nesprávné.

3. Prodávající bude průběžně informovat kupujícího o situacích, které mají vliv na délku provedení služby. Termín dokončení služby se prodlužuje o dobu trvání komplikací.

 

§ 6. VÝJIMKY


1. Služby SAVICKI Care+® nelze aplikovat na zboží:
a) které bylo poškozeno zásahem třetí strany,
b) které bylo podrobeno úpravám třetí stranou,
c) jehož poškození či vady lze uznat rámci záruky. Využití služby SAVICKI Care+® neomezuje spotřebitelská práva kupujícího vyplývající ze záruky na zboží,
d) jenž vykazuje vady, které nelze finální kontrolou kvality zboží běžnými způsoby zjistit, např. vady v odlitku šperku. Zároveň nelze služby SAVICKI Care+® aplikovat na vady či poškození, které jsou způsobeny přirozenými vlastnostmi zboží či jeho jednotlivých součástí, např. inkluze způsobené přírodním původem drahokamů,
e) jehož oprava není možná z důvodu fatálního poškození zboží.

 

3. V případech, ve kterých službu SAVICKI Care+® nelze aplikovat, kupující se zavazuje k úhradě následujících nákladů:
a) doprava zboží od kupujícího k prodávajícímu a nazpět,
b) expertizy,
c) služeb, pokud se kupující rozhodne pro službu nad rámec služeb SAVICKI Care+®.

 

4. V případech, ve kterých službu SAVICKI Care+® nelze aplikovat, budou základem pro zpoplatnění sazby dopravců. Výše dalších poplatků bude dále prodávajícím určena individuálně, a to s přihlédnutím na výši nákladů, které prodávajícímu s poskytnutím služby nad rámec SAVICKI Care+® vznikají. Kupující bude v každém případě informován, pokud službu nelze poskytnout v rámci SAVICKI Care+®. Kupující se poté rozhodne, zda si objedná služby nad rámec SAVICKI Care+®.

 

§ 7. ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

 

1. Zpracování osobních údajů se provádí v souladu s Ochranou osobních údajů.

 

§ 8. PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY SLUŽBY SAVICKI Care+®

 

1. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 Obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit k tomu určený vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž je k dispozici na stránkách e-shopu. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího: kontakt@savicki.cz.

2. V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy kupujícím. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, nedohodnou-li se prodávající a kupující jinak.

 

3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 6.2. Obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí.

 

4. Do doby převzetí zboží kupujícím je kupující oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Pokud zboží bylo již prodávajícím expedováno, bude vyčkáno na jeho navrácení.

 

§ 9. DODATEK K OBCHODNÍM PODMÍNKÁM SAVICKI Care+®

 

1. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek z následujících důvodů:
a) změna zákona nebo rozhodnutí oprávněného orgánu vyžadujícího, aby byly tyto podmínky změněny odpovídajícím způsobem,
b) potřeba zajistit bezpečné a řádné fungování služby SAVICKI Care+®, případně chránit oprávněné zájmy kupujících,
c) provádět změny v souvislosti s vývojem služby SAVICKI Care+®, včetně přidání nových služeb,
d) změna těchto podmínek v návaznosti na změny obchodních podmínek.

 

2. V případě změn těchto podmínek budou kupující o změnách informováni nejméně 14 dní před datem změny, pokud platná legislativní úprava nebo rozhodnutí oprávněného orgánu nevyžaduje kratší lhůtu. V informaci je kupující povinen informovat o charakteru změn.

Tyto obchodní podmínky SAVICKI Care+® jsou platné od 1.3.2024

Kategorie