Garance doručení do Valentýna |
Akce končí za:
  • Dnů
  • Hodin
  • Minut
  • Sekund
Nebyla nalezena kategorie, kterou hledáte...
Zadejte jinou hledanou frázi
Nalezené produkty (0): Může se Vám také líbit::
Nebyla nalezena kategorie, kterou hledáte...
Zadejte jinou hledanou frázi
Nalezené produkty (0): Může se Vám také líbit::

Reklamace a vrácení zboží

Postup pro změnu velikosti / dodání rytiny:

1

Vyplnění reklamačního formuláře

Prvním krokem je vyplnění reklamačního formuláře.

reklamační formulář

2

Příprava zásilky

Po vyplnění Vašich kontaktních údajů zadejte adresu. První adresa slouží jako místo předání, kde si Váš prstýnek vyzvedneme. Druhá adresa představuje adresu, kam Váš prstýnek bude opětovně expedován. Zároveň prosíme o zvolení preferovaného způsobu doručení – GLS/PPL/Zásilkovna. V případě Zásilkovny prosíme o konkrétní výdejní místo.

Jakmile obdržíme reklamační formulář, zajistíme pro Vás kurýra GLS pro následný svoz. V případě potřeby se s Vámi spojíme telefonicky a domluvíme se na způsobu převzetí. Balíček nám prosím sami nezasílejte.

SAVICKI - Olzalogistic, PFB č. 2, Český Těšín 73701.

3

Vyřízení Vaší žádosti

Změny velikostí jsou prováděny ve lhůtě 14 dní ode dne přijetí zboží. V případě snubních prstýnků se jedná o lhůtu 30 dní. Vyhotovení rytiny je rovněž otázkou 14 dní ode dne přijetí zboží.


Postup při výměně / vrácení zboží:

1

Garance 120 dní

Nákupem u nás získáváte standardní dvouletou záruku. Na prstýnky osazeny diamantem se vztahuje doživotní záruka. Tuto záruku však nelze aplikovat při poškození šperku vlastní vinou, mechanickým poškozením či úmyslným poškozením s cílem odstranění diamantu. Žádosti jsou posuzovány individuálně. Aby bylo možné produkt vrátit, je nutné splňovat následující podmínky: a) Produkt musí být vyhotoven dle naší standardní nabídky. Na všechny produkty v rámci individuálních projektů, úprav a modifikací se tato možnost nevztahuje. b) Produkt nesmí být personalizován. Rytina představuje personalizaci, skrze kterou ztrácíte možnost vrácení zboží. Personalizací se dále myslí ryzost 750, hypoalergenní úprava bílého zlata a platinování. c) Produkt nesmí být nijak poškozen. Zároveň nesmí jevit známky běžného nošení.

2

Příprava zásilky

Prvním krokem je vyplnění reklamačního formuláře. Po vyplnění Vašich kontaktních údajů zadejte adresu. První adresa slouží jako místo předání, kde si Váš prstýnek vyzvedneme. Druhá adresa představuje adresu, kam Váš prstýnek bude opětovně expedován. Zároveň prosíme o zvolení preferovaného způsobu doručení – GLS/PPL/Zásilkovna. V případě Zásilkovny prosíme o konkrétní výdejní místo. Jakmile obdržíme reklamační formulář, zajistíme pro Vás kurýra GLS pro následný svoz. V případě potřeby se s Vámi spojíme telefonicky a domluvíme se na způsobu převzetí. Balíček nám prosím sami nezasílejte.

reklamační formulář

3

Vyřízení Vaší žádosti

O stavu Vaší žádosti na výměnu Vás budeme následně informovat. Výměny standardně probíhají ve lhůtě 14 dní ode dne přijetí zboží. V případě snubních prstýnků se jedná o lhůtu 30 dní. V tomto bodě si však vyhrazujeme prodloužení termínu v případě nutnosti. Každá žádost je posuzována individuálně. O stavu Vaší žádosti o vrácení zboží Vás budeme následně informovat. Žádosti o vrácení zboží jsou posuzovány individuálně a standardně probíhají ve lhůtě 14 dní ode dne přijetí zboží.


Odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu (14 denní lhůta):

1. Zákonné právo k odstoupení od kupní smlouvy bez udání příčiny se netýká zboží vyhotoveného dle specifikace zákazníka. Tím je myšleno, že neplatí na produkty po vlastní personalizaci či úpravě katalogového modelu. Konkrétně vzato se jedná o produkty s rytinou, modifikace barvy zlata / drahokamů, individuálních projektů a šperků vyrobených v ryzosti 750.
2. Právo lze uplatnit ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží.
3. V případě zájmu o odstoupení od kupní smlouvy nás prosím kontaktujte. Více informací pro následující postup zde. zde
4. Po vyplnění Vašich kontaktních údajů zadejte adresu. První adresa slouží jako místo předání, kde si Váš prstýnek vyzvedneme. Druhá adresa představuje adresu, kam Váš prstýnek bude opětovně expedován. Zároveň prosíme o zvolení preferovaného způsobu doručení – GLS/PPL/Zásilkovna. V případě Zásilkovny prosíme o konkrétní výdejní místo.
5. Připravte prosím produkt k vrácení a pečlivě ho zabalte. Zajistíme pro Vás přepravní společnost a kurýr převezme Váš balíček. Vše na naše náklady.
6. Finanční prostředky Vám budou vráceny v souladu s obchodními podmínkami ve lhůtě 14 dní ode dne opětovného doručení zásilky zpět k nám. Částka Vám bude vrácena stejným způsobem, jako byla provedena platba za objednané zboží, pouze po předchozí domluvě jiným způsobem.


Odstoupení od kupní smlouvy (120 denní lhůta):

1. Nákupem u nás dále získáváte dodatečné oprávnění k odstoupení od kupní smlouvy v rámci 120 denní lhůty (nezávisle od zákonného práva). Podrobné informace o možnosti využití oprávnění jsou obsaženy v obchodních podmínkách .
2. Tato lhůta platí po dobu 120 dnů ode dne poznačeného ve Vašem certifikátu.
3. V případě zájmu o odstoupení od kupní smlouvy nás prosím kontaktujte. Více informací pro následující postup zde. zde
4. Po vyplnění Vašich kontaktních údajů zadejte adresu. První adresa slouží jako místo předání, kde si Váš prstýnek vyzvedneme. Druhá adresa představuje adresu, kam Váš prstýnek bude opětovně expedován. Zároveň prosíme o zvolení preferovaného způsobu doručení – GLS/PPL/Zásilkovna. V případě Zásilkovny prosíme o konkrétní výdejní místo.
5. Připravte zásilku k předání kurýrovi. Vše je naprosto zdarma, bez žádných dodatečných poplatků.
6. Finanční prostředky Vám budou vráceny v souladu s obchodními podmínkami ve lhůtě 14 dní ode dne opětovného doručení zásilky zpět k nám. Částka Vám bude vrácena stejným způsobem, jako byla provedena platba za objednané zboží, pouze po předchozí domluvě jiným způsobem.

Košík (0)

Váš košík trpí prázdnotou.

... bohužel, v košíku se zatím nenacházejí žádné produkty.

Nechcete to změnit?

Naposledy prohlížené:

Nic jste zatím neprohlížel/a ...

... nemáte žádné prohlížené produkty

Nechcete to změnit?